#Bedrijfsvoering

Prijs voor beste marketingconcept in de bouw

Bedrijven uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector met een innovatief en succesvol marketingconcept kunnen meedingen naar de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2013. Op 17 mei sluit de inschrijving en worden 10 genomineerden uitgekozen.

Via een elevator pitch komen hier vervolgens de drie finalisten uit die tijdens de BouwKennis Jaarbijeenkomst uitmaken wie het beste marketingconcept van 2013 heeft.

De BouwKennis Marketing Jaarprijs is de nationale marketingprijs die eens per jaar wordt uitgereikt aan het meest inspirerende marketinginitiatief uit de bouw-, vastgoed- en installatiesector. De prijs is in 2005 in het leven geroepen als inspiratie en als uitdaging voor marketeers en beleidsmakers om innovatieve marketingconcepten zo effectief mogelijk in de markt te zetten.

Eerdere winnaars

Winnaars van de afgelopen jaren waren Velux (2012) met Velux Club & Velux Montagepartners en Aannemings- en afbouwbedrijf Haafkes (2011) met het BtB-concept voor een betaalbare, vrij indeelbare starterswoning (op de foto een aantal van die woningen in Almere).

Discussie zien we graag op Aannemervak, maar wel met respect voor elkaar. Wij vragen daarom om onder volledige naam te reageren. Lees onze andere regels voor discussie hier. Met het plaatsen van een reactie verklaart u zich akkoord met deze regels.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Met deze wekelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de bouw.