Wat is de terugverdientijd van een keuken? Hoeveel geld heb je over voor comfort? Anders gezegd: wat mag duurzaamheid kosten? Alle techniek is beschikbaar, maar verduurzaming verkopen én er zelf aan verdienen vergt meer en andere kwaliteiten dan alleen technische. De grootste hindernissen zitten in het hoofd en het hart van kopers. Op maandag 30 augustus is er het webinar Verdienen met verduurzamen in de bouw, gegeven door Etago.
In een uur (11.00 – 12.00 uur) doe je kennis en inspiratie op over:
- Dat je deals moet maken die bij jou en de klant passen en waar de wereld beter van wordt.
- Welke bewezen methodieken er zijn waarmee je jezelf én het verduurzamen op de kaart zet.
- Dat je voor succes het onbewuste brein van je klant moet verleiden .
- Dat je het best kunt beginnen te luisteren naar het verhaal van de ander!
Presentatie
De presentatie is in handen van Saskia de Jong en Carl-peter Goossen. Als marketeer en mediakenner in de b2b is Saskia de Jong onder de naam DeJong&Verder al sinds 1995 werkzaam. Opgeleid als bouwkundig ingenieur en architect houdt Carl-peter zich bezig met diepgaande innovatie in de bouw. Dat komt tot uiting in projecten, hij geeft ook onderwijs en lezingen. Daarnaast is hij directeur van Bouwnext. Saskia steekt in vanuit marketing en klantpsychologie, Carl-peter vanuit bouwmanagement en techniek. Samen ontwikkelden zij de cursus Verdienen met verduurzamen in de bouw. Iets vergelijkbaars is er niet in de markt. De tryout in 2020 kreeg een 7,8 van de eerste groep deelnemers.
Discussie zien we graag op Aannemervak, maar wel met respect voor elkaar. Wij vragen daarom om onder volledige naam te reageren. Lees onze andere regels voor discussie hier. Met het plaatsen van een reactie verklaart u zich akkoord met deze regels.