#Bouwsector

Houtcampagne officieel van start

René Veerman (links) en Maxime Verhagen. (Foto: Houtwereld)

Met het aanbieden van een manifest voor hout is in de Tweede Kamer formeel de houtpromotiecampagne ‘Hout. Natuurlijk van nu.’ gelanceerd. Het manifest werd door René Veerman, voorzitter van de NBvT-sectie Kozijnen, overhandigd aan Maxime Verhagen, voorzitter van Bouwend Nederland.

De feestelijke handeling onder auspiciën van Centrum Hout vond plaats tijdens de Landelijke Kozijnendag in het gebouw van de Tweede Kamer in Den Haag. De leden van de sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie (NBvT) zetten daarmee gisteren gezamenlijk houten kozijnen op de Haagse agenda.

De houtpromotiecampagne wordt binnenkort verder belicht op de Houtwereld Praktijkdag in Vianen, tijdens de radioweek op BNR/The Big Five (11 t/m 15 november a.s.) en op de Houtdag in Leiden.

Centrum Hout en de houtbranche onderstrepen met hun campagne alle voordelen van hout en houtproducten, en spannen zich in om de inkoop en toepassing van gecertificeerd duurzaam hout per 2020 in Nederland de norm te laten zijn.

Discussie zien we graag op Aannemervak, maar wel met respect voor elkaar. Wij vragen daarom om onder volledige naam te reageren. Lees onze andere regels voor discussie hier. Met het plaatsen van een reactie verklaart u zich akkoord met deze regels.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Met deze wekelijkse nieuwsbrief blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de bouw.