Premium FAQ

Op Aannemervak.nl kun je de digitale versie van het vakblad Aannemer lezen. Deze service is alleen toegankelijk voor abonnees op het vakblad. Ben je abonnee, klik dan hier om je account te activeren. Wil je een abonnement, sluit er dan hier één af.

Registreren

Om jou op Aannemervak.nl van relevante informatie te kunnen voorzien, door onze journalisten gemaakt of aanboden door onze partners, worden  je gegevens gebruikt voor een online profiel dat aansluit bij jouw interesse.

In de toekomst zullen wij steeds meer (nieuwe) artikelen toevoegen op dit besloten deel van de website. Hiermee sluiten wij aan bij de trend om meer vakinformatie van onze redactie online beschikbaar te hebben voor de professional.

Je kunt je hier registreren; snel en gemakkelijk met je Facebook, LinkedIn of Google profiel of met een zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord. Besef je, dat wanneer inlogt met Facebook, LinkedIn of Google, je jouw gegevens doorgeeft aan deze organisaties.

Om jou op Aannemervak.nl van relevante informatie te kunnen voorzien, door onze journalisten gemaakt of aanboden door onze partners, worden  je gegevens gebruikt voor een online profiel dat aansluit bij jouw interesse.

Ja, wij houden bij welke categorieën en tags je vaak leest. Ook kun je in je account terugzien welke Extra artikelen je gelezen hebt. Dat doen we zodat wij je steeds beter kunnen bedienen met content die aansluit bij jouw interesse en leesgedrag. Dit is content dat gemaakt door onze journalisten, maar kan ook relevante content van onze partners zijn. Het kan ook zijn dat je advertenties te zien krijgt die aansluiten bij de content die je leest. Door jouw klikgedrag krijgen wij ook een beter beeld van onze lezersgroep en kunnen we Aannemervak.nl nog beter maken.

Nee, wij gaan vertrouwelijk met jouw gegevens om. Wij kunnen je wel af en toe zorgvuldig door ons geselecteerde content van onze partners aanbieden.

Ja, ook als je niet geregistreerd bent, blijft de reguliere nieuwsberichtgeving op de site gratis voor iedereen toegankelijk. Je mist dan wel uitgebreide journalistieke artikelen met inhoudelijk diepgang.

Nee, als je een betaald abonnement op ons vakblad hebt, ontvang je geen extra informatie van onze adverteerders. Je ziet wel advertenties en gesponsorde content op de website en in de nieuwsbrief, mits je deze ontvangt.

Eén account is voor één gebruiker. Het account voor jouw online profiel is voor jou persoonlijk en gekoppeld aan jouw persoonlijke (bedrijfs)gegevens. Ook wordt je profiel samengesteld naar aanleiding van je eigen klikgedrag en krijg je speciaal voor jouw geselecteerde relevante content. Accounts delen wordt daarom afgeraden.

Er is op dit moment geen beperking in het aantal apparaten waar je tegelijk mee kunt inloggen.

De bevestigingsmail om jouw account te activeren kan in de spamfolder terecht komen. Is dat ook niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 22 66 648.

Inloggen

Als je je wachtwoord bent vergeten, klik je op ´Wachtwoord vergeten` bij het inlogscherm. Je komt dan op een pagina waar je de stappen kunt volgen. Je kunt ook contact met ons opnemen via abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 22 66 648.

Bij een foutieve inlogpoging krijg je een link in beeld die je naar de ´Wachtwoord vergeten`-pagina verwijst.

Je kunt je e-mailadres wijzigen bij ´Mijn gegevens´.

Als je een nieuw e-mailadres hebt, kun je je oude e-mailadres veranderen in je huidige/nieuwe e-mailadres. Hiervoor dien je eerst in te loggen met het oude e-mailadres en wachtwoord. Bij ‘Mijn gegevens’ kun je vervolgens het e-mailadres wijzigen naar het huidige/nieuwe e-mailadres.

Abonneren

Een abonnement op vakblad Aannemer sluit je af op de pagina Abonneren. Bekijk alle abonnementsvormen op www.aannemervak.nl/abonneren.

Er zijn een aantal abonnementsvormen:

– Proefabonnement, 3 maanden

– Jaarabonnement

Bekijk alle abonnementsvormen op www.aannemervak.nl/abonneren.

Wanneer je een abonnement afsluit via de website van Aannemervak.nl of via de klantenservice, dan ontvang je een factuur per email of post. Ook kun je kiezen voor een betaling via iDeal.

Je kunt je relatienummer vinden op de wikkel van het magazine. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via: abonneren@eisma.nl of telefoonnummer 088 22 66 648. 

Ook als je niet in Nederland of België woont, kun je gewoon een account aanmaken of een abonnement nemen. Bij een abonnement zijn wij, door de hogere verzend- en handlingskosten, genoodzaakt een aangepast tarief te rekenen. Neem contact met ons op voor het voor jou geldende tarief (afhankelijk van de verzendkosten naar het betreffende land).

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn abonnementen die je afsluit tot wederopzegging en worden deze automatisch verlengd.

Je kunt je abonnement zowel telefonisch als per e-mail of schriftelijk opzeggen via onze klantenservice. Houd rekening met een opzegtermijn van één maand voor afloop van je abonnementsperiode.

Voor het doorgeven van adreswijzigingen of klachten over de bezorging kun je contact opnemen met onze klantenservice. E-mail: abonneren@eisma.nl of telefonisch 088 22 66 648.

Op onze website vind je nieuws, dossiers, achtergrondinformatie en vakinformatie, op een aantrekkelijke manier gepresenteerd en voorzien van een duidelijke zoekfunctie.

Een deel van de website is gratis toegankelijk, een ander deel bevat Extra-artikelen, die alleen te lezen zijn met een gratis registratie of een abonnement.
Het online vakblad is een 1-op-1 kopie van ons papieren magazine. Het papieren vakblad ontvang je van ons wanneer je een (betaald) abonnement hebt op ons vakblad of wanneer je als abonnee jouw account hebt geactiveerd.

Websitebezoekers zonder abonnement en bezoekers met alleen een gratis registratie hebben geen toegang tot de digitale vakbladen.

Betalen & Factuur

Voor het afrekenen van producten bieden wij de volgende betaalmethoden aan:

iDEAL
Door te betalen met iDEAL rekent u uw aankoop direct af via de vertrouwde en veilige internetbetaalomgeving van uw eigen bank.

Creditcard
U kunt met een Visa-, Maestro of Mastercard betalen. Uw betaalgegevens worden veilig versleuteld via een HTTPS-verbinding met SSL-certificaat.

Overige betaalmethoden

Overige betaalmethoden die wij aanbieden zijn Bancontact, Mister Cash (België) en PayPal.

Als u een product heeft geretourneerd of een order heeft geannuleerd, dan gelden de volgende terugsorttermijnen:
– iDeal: 10 werkdagen
– Creditcard: de reservering van het geannuleerde bedrag wordt binnen 10 werkdagen opgeheven.

Na het afrekenen van een product in onze webshop, ontvangt u een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling.

Er worden binnen deze webshop geen incassomachtigingen aangeboden. U kunt gebruik maken van een aantal andere betaalmethoden zoals iDeal en Creditcard.

Bestellen & Levering

Als u een abonnement heeft op het vakblad Aannemer, dan ontvangt u automatisch korting op je bestelling. Deze korting wordt automatisch in je winkelmand verrekend, nadat je bent ingelogd.

Als u nog niet heeft afgerekend, kunt u in uw winkelmand zien wat u gaat bestellen en hierin eventueel wijzigingen aanbrengen.

Nadat u een bestelling heeft geplaatst en afgerekend, is deze niet meer te wijzigen. U kunt u bestelling alleen nog annuleren als deze nog niet is verzonden. Mocht dit allemaal niet lukken en je ontvangt toch je bestelling, dan kunt u altijd een product retourneren binnen 14 dagen.

Als u nog vragen heeft over het wijzigen van een bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling is afgerekend maar nog niet is verzonden, dan kunt u deze binnen 2 weken annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Mocht annuleren niet meer mogelijk zijn, dan kunt u altijd gratis een product retourneren binnen 14 dagen.

Onze standaardverzendkosten bedragen voor Nederland €4,05 voor een brievenbuspakket en €7,65 voor een pakket. Voor België hanteren wij €9,90 voor een brievenbuspakket en €12,00 voor een pakket. Wanneer u een bestelling plaatst van €85 of meer, dan berekenen wij geen verzendkosten.

Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvang u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Voor België ontvangt u uw bestelling normaal gesproken binnen 4-5 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Mocht levering van de producten door onverwachte omstandigheden niet lukken binnen 30 dagen, dat laten wij dit zo spoedig mogelijk na de bestelling weten. U heeft dan het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

Producten die u in onze webshop koopt worden in Nederland bezorgd door Post NL.

Bezorging op een ander adres
U kunt een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen. Tijdens het afrekenen van uw bestelling krijgt u een optie aangeboden, waarbij je een bezorgadres kunt opgeven dat afwijkt van het factuuradres. Dit is handig als u iemand een product als cadeau wilt sturen.

Duurt de bezorging van een product langer dan verwacht en wilt u graag weten wat de status is van uw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Als een bestelling op voorraad is en u woont in Nederland, dan ontvangt u deze normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen. Producten die niet op voorraad zijn, kunnen wat langer onderweg zijn.

Heeft u uw product niet binnen de gestelde tijd ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Retourneren

Mocht een product toch niet zijn wat u ervan had verwacht, dan kunt u het terugsturen. Nadat u (het laatste product van) uw bestelling heeft ontvangen, heeft u 14 dagen om aan te geven dat u een product wilt retourneren. Het te retourneren product moet vervolgens binnen 14 dagen verstuurd worden. Sommige producten kunt u niet retourneren.
Als u gebruik wilt maken van de 14 dagen bedenktijd of uw bestelling wilt annuleren, dan kunt u dit schriftelijk (per e-mail) aan ons laten weten. Je kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Voor vragen kunt u ook bellen met onze klantenservice via 088 2944 700

Onder retourneren leest u hoe u een product naar ons kunt terugsturen.

Wij geven 30 dagen garantie op onze producten. Mocht uw product binnen dit termijn kapot gaan bij normaal gebruik, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 088 2944 700.

Nadat u binnen 14 dagen na ontvangst van (het laatste product van) uw bestelling hebt aangegeven dat u een product wilt retourneren, heeft u 14 dagen de tijd om het product te versturen, mits het betreffende product onbeschadigd is, ongebruikt is en voorzien is van de originele verpakking.
Vanaf de dag van ontvangst heeft u dus in totaal 28 dagen om het product te retourneren. Dit kan zonder opgave van reden.

Je leest onder bedenktijd hoe u aan ons kunt laten weten dat u een product wilt retourneren. U kunt voor het retourneren gebruik maken van een modelformulier dat u hier kunt downloaden.

Producten die u niet kunt retourneren of ruilen:
– Gedownloade e-books;
– Gedownloade software;
– CD’s, DVD’s en software (CD-rom’s) waarvan de verzegeling is verbroken;
– Gepersonaliseerde producten;
– Losse tijdschriften
– Fysieke of digitale cadeaubonnen.

De kosten voor het retourzenden worden niet vergoed. Zorg er daarom voor dat het poststuk voldoende is gefrankeerd en goed is verpakt, zodat (verdere) beschadig wordt voorkomen. Gebruik bij voorkeur de originele verpakking waarin je het product hebt ontvangen. Voeg in de verpakking ook de pakbon toe en een notitie met daarin je gegevens (waaronder je e-mailadres) en ordernummer, zodat wij weten om welke order het gaat.

Retouradres
Vanuit Nederland en België kunt u het product terugsturen o.v.v. ‘Retouren’ en het ordernummer naar het volgende adres:
EDG Media
Eisma Bouwmedia
o.v.v. Retouren + (ordernummer)
Niels Bohrweg 123
3542 CA Utrecht

Beschadigde producten vervangen
Ondanks dat wij zorgvuldig met uw bestelling omgaan, kan het gebeuren dat deze beschadigd aankomt. In dat geval kun je een product retourneren. Neem daarvoor contact op met onze klantenservice.

Als u een product heeft ontvangen dat niet het juiste product is of dat incompleet, beschadigd of defect is, dan is het mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Laat dan eerst schriftelijk (per e-mail) aan ons weten dat je een product wilt ruilen. Je kunt hiervoor gebruik maken van een modelformulier dat je hier kunt downloaden.

Retourneer vervolgens eerst het product dat je wilt ruilen. Als het gaat om een ruiling, sturen wij u na ontvangst van uw product per e-mail een unieke kortingscode t.w.v. het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten. Met deze kortingscode kunt u het vervangende product bestellen in onze webshop. Vergeet bij het retourneren dus niet uw e-mailadres op te geven.